انجمن نویسندگان ایران✍

۱۹ارديبهشت
۹۹/۰۲/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
انجمن نویسندگان ایران

نظرات  (۵)

با سلام. رو.ز شما بخیر. من مریم کوچکی هستم. فرم درخواست عضویت درانجمن را برای شماارسال کردم. منتظر پاسخ شما هستم.ممنون
۲۴ تیر ۰۲ ، ۲۳:۱۹ گل افشان گل محمدی

با سلام
با عرض احترام و تحیات کاربران و دانش پژوهان وب سایت شما به خواندن و استفاده از محتوای فرهنگی وب سایت فرهنگ یار دعوت می شوند.
صفحات قرآن و عترت و اصول دین و فروع دین و فضائل و رذائل اخلاقی و خانواده در اسلام و ولایت فقیه و کتابخانه و رساله احکام و چهارده معصوم سلام الله علیه و...با امکانات جستجو در خدمت نویسندگان و شاعران و پژوهشگران و محققان مرکز شما می باشد. ادرس وبسایت farhangyar.ir
گل افشان گل محمدی

سلام خسته نباشید 

ببخشید من چطور  می‌توانم در انجمن نویسندگان عضو شوم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید سپاسگزارم 

۲۵ آذر ۰۲ ، ۱۸:۱۷ سیدحامد هنرپرور تمیز

درود بر شما بنده رمان نویس، فیلمنامه نویس و پژوهشگر در حیطه معماری و نشانه شناسی هستم. و مولف بیش از 50 عنوان کتاب در حیطه های مختلف اعم از ادبیات، رمان و داستان، شعرسپید و معماری، نشانه شناسی و ... هستم.

در حال حاضر بنده هم عضو سرای انجمن اقل هستم و همچنین عضو صندوق اعتباری هنر و همچنین عضو انمجن مفاخر معماری ایران میباشم.  و درخواست عضویت  انجمن نویسندگان ایران را خواستارم. امکانش هست بنده را راهنمایی کنید.

 با سپاس هنرپرورتمیز

مانا باشید

09120249656

با سلام و احترام اینجانب دو کتاب تالیف کردم و چاپ کردم چگونه می‌توانم در انجمن عضو شوم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی