انجمن نویسندگان ایران✍

۳۰ارديبهشت

ما هم به صد

 سالم به هزار 

هر روزِ دلم جمعه یِ غم دیده تریست!  

✍نویسنده:#نرگس_کسرایی 

🎨طراح:#زهرا_شبانی

آنقدر طعم دوری را چشید ه ام

 که دیگر سیراب شده ام!

 ✍🏻نویسنده: #نرگس_کسرایی

 🎨طراح: #نرگس_سلطانی 

چه دریای کم عمقیست، 

چشمان خیس من، از رفتن تو!  

✍🏻نویسنده: #نرگس_کسرایی 

🎨طراح: #منصوره_السادات_حسینی 

باران در این تابستان،

 سراغ دو نفره های دفن شده ی پاییزی را می گیرد!

 ✍🏻نویسنده: #نرگس_کسرایی 

🎨طراح: #فتانه_مهدیه 

از دور تماشایت میکردم و

به نیروی جاذبه جدیدی فکر میکردم ، که تو را به سمت من بکشاند.  

✍نویسنده: #نرگس_کسرایی 

🎨طراح: #نرگس_سلطانی 

من در این خانه شبی بی صدا خواهم مرد، 

راز چشمان تو را بی ندا خواهم برد.  

✍نویسنده: #نرگس_کسرایی

 🎨طراح: #فتانه_مهدیه 

قدم هایی که هم بستر جدایی شده اند،

 به رخ عشق میکشند، طولانی بودن جاده را ... 

و ای کاش یک خواب باشد اینگونه رفتنت  

✍🏻نویسنده: #نرگس_کسرایی 

🎨طراح: #فایدیم_رئوف

تو آن شکوفه بهاری هستی ،

که فرق نمیکند فصل چه باشد: مرتب در قلب من می رویی! 

 ✍🏻نویسنده: #نرگس_کسرایی 

🎨طراح: #زهراشبانی

و این قدم های ماست، که بوی جدایی گرفته‌اند!

 ✍نویسنده: #نرگس_کسرایی 

 🎨طراح: #فتانه_مهدیه 

رحم نمیکند به من 

مرگی به نام زندگی، 

 سخت از آن من شده!

✍نویسنده: #نرگس_کسرایی

🎨طراح: #زهرا_شبانی

چشمانش زیبا بود ، اما ! مهم این اما بود.  

✍نویسنده: #نرگس_کسرایی 

🎨طراح: #زهرا_شبانی 

جاده هم برای نبودنت می گریست،

 و من تشنه ی تصویر تو در چشم او!

 ✍🏻نویسنده: #نرگس_کسرایی

 🎨طراح: #زهرا_شبانی 

حسودیم می‌شود،

 تمام جمله ها را نقض خواهم کرد 

و تو را از آن ها خواهم گرفت.

 فاعلِ زیباترین جمله‌یِ زندگیِ من!  

✍🏻نویسنده: #نرگس_کسرایی 

🎨طراح: #منصوره_سادات_حسینی 

چشم هایت آغاز من بود. پلک هایت را نبند ، 

من از پایان میترسم! 

 ✍نویسنده: #نرگس_کسرایی  

🎨طراح: #نرگس_سلطانی 

اگر از خیالم هم بیرون برانمت، 

از میان چشم هایم دیده میشوی!

 ✍نویسنده: #نرگس_کسرایی

 🎨طراح: #نرگس_سلطانی 

عشق فریادیست که سکوتش هم زیباست!  

✍نویسنده: #نرگس_کسرایی 

🎨طراح: #فتانه_مهدیه 

بی انتهایی شب را هم نبودنت، به پایان رساند! 

 ✍نویسنده : #نرگس_کسرایی

 🎨طراح: #محدثه_افشاری 

سال هاست که در ژرفِ تصویرِ تو دستُ و پا میزنم!  

✍نویسنده: #نرگس_کسرایی

 🎨طراح: #محدثه_افشاری 

این روز ها ،بند دلت را به سمت و سوی او 

 هم نفرست نخ کش می شود، از من گفتن بود!

 ✍نویسنده: #نرگس_کسرایی

 🎨طراح: #حنانه_کاظمی 

در انتظار وفای یار ببین چگونه خورده ایم ،

 طعم اشکِ جفای روز گار را .  

✍نویسنده: #نرگس_کسرایی  

🎨طراح: #منصوره_سادات_حسینی 

ظالمانه بود جان دادن آرزو هایمان، پشت میله‌های زندان !

✍نویسنده: #نرگس_کسرایی

 🎨طراح: #الهه_سادات_منش 

اگر افق ،شمایلِ شفق شود گرگِ بز بزی نما،

 شیفته سگ محل شود.  

✍نویسنده: #نرگس_کسرایی 

🎨طراح: #نرگس_سلطانی 

فریاد میزنم این بار عشق را، 

صُوتیُ یَصِلُ إلى اللَحمِ؟

 ✍نویسنده: #نرگس_کسرایی

 🎨طراح: #نرگس_سلطانی 

دیده ،نمی بیند دگر سان نرگسِ الوانی او.

 دل ،نمی بازد دگر این معشوقه یِ رنجیده به او

 ✍نویسنده: #نرگس_کسرایی 

🎨طراح: #منصوره_سادات_حسینی 

عشق معنا ندارد 

در میان کوچه های تنگ شهری ، که میخانه ندارد.  

✍نویسنده: #نرگس_کسرایی 

🎨طراح: #محدثه_افشاری 

سیر نمی کند مرا، 

لب های بوسه ساز تو! 

مغموم و سرگشته ام؛ سخت در آغوشم بگیر!

 ✍نویسنده: #نرگس_کسرایی

 🎨طراح: #منصوره_سادات_حسینی 

چشم هایم کر ، و گوش هایم کور شده!  

این مردم عادت دارند به یاوه گویی.

 ✍نویسنده: #نرگس_کسرایی

 🎨طراح: #زهرا_شبانی 

چالش_عیدفطر

 نرخ فطریه امسال تعیین شد: آغوش یار برای عاشق مستحق! 

 ✍نویسنده:اسما_علیاری 

🎨طراح: #نرگس_سلطانی 

چالش_دلنوشته_رومینا(دختر) 

 به داس آویخته‌اند دل‌هایی را که به شوق زندگی، پا به فرار گذاشته‌اند! 

 ✍نویسنده: شکیبا_زارع 

🎨طراح:منصوره_سادات_حسینی

 

 

✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍

۹۹/۰۲/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
انجمن نویسندگان ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی